Εφαρμογή Τιμολόγησης – MyData – CRM – Υποχρεώσεις – Λογιστικά βιβλία

CLOUD C.R.M. Εμπορική και Λογιστική Διαχείριση με πλήρη διασύνδεση στο MyData

Ηλεκτρονική διαβίβαση στοιχείων στο myData. Μαζική άντληση οφειλών, υποχρεώσεων και εντύπων. Λογιστική διαχείριση, μητρώο παγίων με λειτουργίες C.R.M. για τους πελάτες του γραφείου σας.

All-in-ONE cloud λύση χωρίς πρόσθετες χρεώσεις σε χρήστες και εξοπλισμό

Λειτουργίες πλατφόρμας

Τιμολόγηση που καλύπτει με απλό τρόπο τις ιδιαιτερότητες όλων των επιχειρήσεων ανεξαρτήτου μεγέθους, καρτέλες και ισοζύγια πελατών. Επιπρόσθετα καλύπτει λογιστικά υπόλοιπα, ισοζύγιο αποθεμάτων και τον χρονοπρογραμματισμό έκδοσης παραστατικών. 

Δυνατότητα τιμολόγησης με σάρωση barcode διασφαλίζοντας ακρίβεια και  εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου.

Μπορείτε να ξεκινήσετε εύκολα και άμεσα από την ενημέρωση αρχείου ειδών, καθώς και το πελατολόγιό σας μέσω import excel αρχείου.

Η εφαρμογή είναι πλήρως συμβατή με την πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ και περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα εργαλεία για την έκδοση, επεξεργασία και διόρθωση των απαραίτητων χαρακτηρισμών που πρέπει να έχει ένα παραστατικό για να λάβει ΜΑΡΚ.

Η υποβολή των παραστατικών γίνεται αυτόματα και μπορεί να απλοποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες τις επιχείρησης σας.

Απλοποιήστε χρονοβόρες εργασίες, απελευθερώνοντας χρόνο τόσο για εσάς, όσο και για τους υπαλλήλους σας. Χρονοπρογραμματισμός μαζικής  άντλησης  οφειλών και ρυθμίσεων από AAΔE/ΕΦΚΑ/ΙΚΑ/ΚΕΑΟ για τους πελάτες του γραφείου σας. Διαχειριστείτε αποδοτικά τις περιοδικές και έκτακτες εργασίες του γραφείου σας και των πελατών σας καταγράφοντας ώρες και κόστος εργασίας με δυνατότητα μαζικής τιμολόγησής τους.

Εύκολη και γρήγορα παρακολούθηση απλογραφικών ή διπλογραφικών βιβλίων. Ελαχιστοποίηση του χρόνου ενημέρωσης των βιβλίων σας με μαζική δημιουργία εγγραφών σε έσοδα και έξοδα από το mydata. Πλήρη  διαχείριση χαρακτηρισμού των εγγραφών της εταιρείας στο mydata με εγγραφές τακτοποίησης, αντικριζόμενες ή μη, μισθοδοσίας, αποσβέσεων. Καταχώρηση εγγραφών είτε ως  απλογραφικά είτε ως διπλογραφικά βιβλία με  λογιστικό σχέδιο τεταρτοβαθμίων έτοιμα  παραμετροποιημένο σε  χαρακτηρισμούς των λογαριασμών για το mydata  ώστε να ξεκινήσετε αμέσως.

Παρακολούθηση των παγίων της εταιρείας σας και διενέργεια των φορολογικών αποσβέσεων στη τρέχουσα φορολογική χρήση ή  σε επόμενες χρήσεις. Μαζική ενημέρωση παγίων μέσω import excel αρχείο. Αναφορές με δυνατότητα εξαγωγής σε πολλές μορφές εξόδου όπως :  pdf, excel, doc, docx, html, txt, csv μητρώο παγίων και αναλυτική καρτέλα παγίου πριν και μετά την διενέργεια αποσβέσεων με μητρώο παγίων 

Γιατί να μας επιλέξετε;

Εργαστείτε στο Cloud

Χωρίς καμία εγκατάσταση. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μία σύνδεση Internet για να συνδέεστε στο πρόγραμμα Cloud C.R.M. από το laptop, το tablet, το desktop ή ακόμη και το smartphone σας.

Εξοικονομήστε χρόνο

Απαλλαγείτε από τα χαρτιά και τις χειρόγραφες καταχωρήσεις. Αυτοματοποιήστε την τιμολόγηση, την παρακολούθηση των εξόδων και κάθε άλλη δραστηριότητά σας με λίγα μόνο κλικ.

Σύχρονο

Ευκολόχρηστο και ενημερωμένο σύμφωνα με τις αλλαγές που γίνονται. Δημιουργήστε και καταχωρήστε εύκολα τις συναλλαγές σας στο Cloud C.R.M. από την πρώτη κιόλας ημέρα.

Εξειδικευμένη υποστήριξη

✓ Απομακρυσμένη σύνδεση: Δυνατότητα απομακρυσμένης σύνδεσης με τον υπολογιστή του πελάτη.

✓ Χωρίς χρέωση: Το τηλεφωνικό κέντρο (support) περιλαμβάνεται στο πακέτο σας για οποιαδήποτε απορία προκύψει όσον αφορά το πρόγραμμα που έχετε επιλέξει.

✓ Εξειδικευμένο προσωπικό: Καταρτισμένο προσωπικό για να εξυπηρετήσει και να κατανοήσει όλες τις ανάγκες σας άμεσα και γρήγορα.

✓ Άμεση τεχνική υποστήριξη: Χωρίς κανένα χρόνο αναμονής και με άριστες γνώσεις δίνονται λύσεις σε θέματα π.χ.: Εγκατάσταση Εφαρμογής – Μεταφορά Δεδομένων – Δημιουργία backup – Παρουσιάση εφαρμογών.

✓ Διάφοροι τρόποι εξυπηρέτησης: Εξυπηρέτηση πελατών με E-mail, τηλεφωνικά, Viber ή μέσω AnyDesk.

karpodinis-customer-support