Cloud C.R.M. - Εμπορική Διαχείρηση
Αποτελεσματική διαχείριση προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον.
- Ισοζύγιο αποθήκης , καρτέλα είδους και έλεγχος υπολοίπου σε πραγματικό χρόνο.
- Αναλυτική καταγραφή όλων των κινήσεων του αποθέματος σας.
- Μαζικός μετασχηματισμός Δελτίων αποστολής σε τιμολόγιο πώλησης.
- Δείτε σε πραγματικό χρόνο αναλυτικά στοιχεία των πωλήσεων σας.
- Ανάλυση πωλήσεων ανά συντελεστή, ανά μήνα ή κατ είδος.
- Όλες οι αναφορές δημιουργούνται ( pdf, txt, xls, xlsx, doc, docx, html, xml, csv ) σε πραγματικό χρόνο προσφέροντας σας ένα πραγματικό εργαλείο για κάθε πτυχή της επιχείρησης σας.
- Επισήμανση ελάχιστου αποθέματος.
- Δυνατότητα τιμολόγησης είτε από τιμοκατάλογο ή με συμπλήρωση εντός του παραστατικού.
- Τιμολογίστε είτε από το καθαρό ποσό πώλησης είτε από το μικτό ποσό πώλησης.
- Δείτε άμεσα κατά την τιμολόγηση το ιστορικό χρέωσης του πελάτη σας.
- Δυνατότητα χρονοπρογραμματισμού έκδοσης παραστατικών.
Μετασχηματισμός προσφοράς σε παραστατικά πώλησης εύκολα και γρήγορα.
- Δημιουργήστε προσφορές μέσα από 60 φόρμες εκτύπωσης ανάλογα με τις ανάγκες σας. Φόρμες για ελεύθερους επαγγελματίες ή για εμπορικές επειχειρήσεις.
- Άμεση αποστολή προσφοράς ή παραστατικού με email ή SMS στον πελάτη σας
- Ρύθμιση δεκαδικών σε ποσότητα και αξία μονάδος από 1 έως 5 δεκαδικά ψηφία.
- Παραμετρική εμφάνιση στο παραστατικό έκπτωσης κατ είδος, όροι πώλησης, λογότυπο της εταιρείας σας, σφραγίδα με υπογραφή του εκδότη.
- Μαζική αντιγραφή παραστατικών ή δημιουργία πιστωτικών τιμολόγιων.
- Μαζική αποστολή παραστατικών με email για υπενθύμιση πληρωμής.
- Έλεγχος κατά την τιμολόγηση αυξημένου υπολοίπου με μύνημα από την black list πελατών.
- Πολλαπλές αναφορές ενημέρωσης ( Ισοζύγιο πελατών / προμηθευτών, Αναλυτική καρτέλα πελάτη ) με παραμετρική εμφάνιση και δυνατότητα εξαγωγής σε αρχείο.
Καταγραφή τηλεφωνικών κλήσεων με αναφορές σε χρόνους κλήσεων ανά πελάτη και διαχείριση των ραντεβού σας.
- Αναφορά με τις κλήσεις που έχετε πραγματοποιήσει (εισερχόμενες και εξερχόμενες), την διάρκεια τους, την επαφή με την οποία συνομιλήσατε, σχόλια του συνεργάτη σας για το αποτέλεσμα της συνομιλίας.
- Μπορείτε να γνωρίζετε με αναλυτική αναφορά τηλεφωνικών κλήσεων ποιος πελάτης ή προμηθευτής σας έχει απασχολήσει εσάς ή τους συνεργάτες σας ( με κριτήριο το πλήθος κλήσεων ή τον χρόνο συνομιλίας ) περισσότερο.
- Μπορείτε να εξυπηρετείτε καλύτερα τους πελάτες σας καταγράφοντας σε ημερολόγιο εκκρεμότητες ανά συνεργάτη πελάτη δημιουργώντας δικές σας κατηγορίες και στέλνοντας υπενθυμίσεις και email.
- Κύκλωμα διαχείρισης των συμφωνητικών της εταιρείας σας με τους πελάτες σας. Δυνατότητα μαζική εισαγωγής συμφωνητικών μέσω excel αρχείου και υποβολής τους στο taxisnet.
Αυτόματη αποστολή link πληρωμής για άμεση εξόφληση από τους πελάτες σας
- Δυνατότητα (μέ viva) άμεσης εξόφλησης του παραστατικού από τον πελάτη σας με κωδικό πληρωμής ή με χρέωση της καρτας του.
- Η εφαρμογή θα εκδώσει αυτόματα απόδειξη είσπραξης και θα εξοφληθούν αυτόματα τα ανάλογα παραστατικά χωρίς να κάνετε τίποτα απολύτως. Τόσο απλά.
- Δυνατότητα πρόσβασης του πελάτη σας ( εάν το θέλετε ) σε θυρίδα που με δικούς του κωδικούς εισόδου μπορεί και βλέπει τις πληροφορίες ( π.χ. παραστατικά, συμφωνητικά, λογιστική καρτέλα ) που τον αφορούν.
- Ψηφιακή αρχειοθέτηση παραστατικών με QRcode
- Δυνατότητα ψηφιακής αρχειοθέτησης εγγράφων στο dropbox με πολλαπλά φίλτρα και αναζήτηση με λέξεις κλειδιά.
Συχνές Ερωτήσεις
Είναι ασφαλή τα δεδομένα μου;
Η προστασία των δεδομένων σας είναι προτεραιότητα μας. Εφαρμόζουμε υψηλά πρότυπα ασφάλειας και διαχείρισης δεδομένων και ελεγχόμαστε ετησίων από επιθεωρητές σύμφωνα με το πρότυπο ISO 27001. Αυτή η πιστοποίηση αναγνωρίζεται παγκοσμίως και θεσπίζει ένα αυστηρό πλαίσιο διαχείρισης και προστασίας στα δεδομένα των πελατών μας.
Έχω υποκαταστήματα ποιό το ποσό της χρέωσης;
Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις.
Έχω πωλητές που θα τιμολογούν online ποιό το ποσό της χρέωσης;
Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις.
Μπορώ να έχω πρόσβαση από κάθε συσκευή;
Ναι, μπορείτε να συνδεθείτε από κάθε συσκευή που διαθέτει σύνδεση στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιώντας τα στοιχεία σύνδεσης σας, έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της πλατφόρμας από οποιοδήποτε μέρος και στιγμή.
Πέρα της ετήσιας συνδρομής καταβάλω κάτι πρόσθετο σε αναβαθμίσεις;
Δεν υπάρχουν πρόσθετες χρεώσεις. Οι αναβαθμίσεις αφορούν επιπλέον χαρακτηριστικά τα οποία συμπεριλαμβάνονται στο λογαριασμό σας εφόσον έχετε ενεργή συνδρομή.
Εάν χρειαστώ πρόσθετες δυνατότητες από αυτές που ήδη υπάρχουν θα υπάρχει χρέωση;
Η τεχνική μας ομάδα είναι διαθέσιμη να σας εξυπηρετήσει στη λύση προβλημάτων ή συμβουλευτικής που θα χρειαστείτε. Εφόσον χρειαστείτε custom λύσεις είμαστε εδώ να τις αναλύσουμε και να τις υλοποιήσουμε σε λογικές χρεώσεις που θα γνωρίζετε από την αρχή.
Με την λήξη της συνδρομή μου θα έχω backup των στοιχείων μου;
Σύμφωνα με την σύμβαση οφείλετε να έχετε κρατήσει backup των στοιχείων σας. Διατηρούμε τα στοιχεία σας χωρίς κάποια χρέωση και μετά την λήξη της συνδρομή σας για διάστημα 30 ημερών.
Θέλω να εισάγω μαζικά πελάτες και τα είδη μου θα υπάρχει χρέωση;
Η τεχνική υποστήριξη μπορεί να σας βοηθήσει χωρίς χρέωση με την εισαγωγή των επαφών και των προϊόντων σας στην εφαρμογή όμως δεν μπορεί να προβεί σε επεξεργασία και τροποποίηση των αρχείων σας εάν αυτά δεν τα έχετε εισάγει σε κατάλληλη μορφή ( Excel πρότυπο της εφαρμοφής ).
Για την αρχική παραμετροποίηση των παραστατικών υπάρχει χρεώση;
Μας αποστέλλεται σε email τα παραστατικά που εκδίδεται, logo, σφραγίδα εταιρείας, rest api ώστε να προβούμε χωρίς χρέωση στην παραμετροποίηση της εφαρμογής κατά mydata δημιουργώντας λογιστικό σχέδιο έτοιμο σε χρήση. Μετά οφείλετε να ελέγξετε τα παραδοτέα.