Το ψηφιακό ωράριο είναι μια cloud πλατφόρμα με σκοπό την ωρομέτρηση και την καταγραφή του προσωπικού του κάθε πελάτη ενός λογιστικού γραφείου, που θέλει για δική του πληροφόρηση την πραγματική απασχόληση του προσωπικού.


ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ


Με την εισαγωγή των προσωπικών κωδικών εισόδου η πλατφόρμα διαχειρίζεται όλα τα στοιχεία προσέλευσης και αποχώρησης εξάγοντας κόστος και διάρκεια απασχόλησης (κανονική, υπερεργασία και υπερωρία).


Κάντε κλικ για να περιηγηθείτε στις φωτογραφίες, καθώς και μπορείτε να τις δείτε παρακάτω



Τo κόστος της ετήσιας συνδρομής ανέρχεται στα 150€ πλέον ΦΠΑ χωρίς πρόσθετες ή κρυφές χρεώσεις σε αριθμό χρηστών και πλήθος των πελατών σας.


Επικοινωνήστε μαζί μας

Διαβάστε αναλυτικά όλες τις λειτουργίες του Προγράμματος Cloud Ψφιακό ωράριο

Ξεχωριστή πλατφόρμα διαχείρισης εργαζομένων για κάθε πελάτη σας

Για τον κάθε πελάτη ( συνδρομητής της πλατφόρμας ) του λογιστικού γραφείου υπάρχει προσωπική πλατφόρμα και κωδικούς ( που παρέχει το λογιστικό γραφείο ) για την διασύνδεση όλων των γραφείων και υποκαταστημάτων της εταιρείας με το λογιστικό γραφείο χωρίς γέφυρες ή ανέβασμα αρχείων αλλά με άμεση επικοινωνία της κάθε πληροφορίας.

Μαζική εισαγωγή υπαλλήλων από ΕΡΓΑΝΗ

Αρχικά ο συνδρομητής της πλατφόρμας μπορεί να ανεβάσει τους πελάτες του είτε από φόρμα ή μαζικά μέσω excel αρχείου. Εισάγοντας τους κωδικούς ΕΡΓΑΝΗ για τον κάθε πελάτη μας μπορούν να εισαχθούν μαζικά στην πλατφόρμα οι (ενεργεί) εργαζόμενοι και να προβούμε σε διορθώσεις, μεταβολές των εργαζομένων είτε ο πελάτης του λογιστικού γραφείου ( προσθήκη φωτογραφίας, βάρδιες, πίνακας βαρδιών με διάρκεια απασχόλησης ) είτε ο συνδρομητής της πλατφόρμας.

Εκτύπωση καρτών παρουσίας με φωτογραφία εργαζομένου

Η πλατφόρμα για τον κάθε εργαζόμενο δημιουργεί barcode και υπάρχουν αναφορές με εκτύπωση της κάρτας προσέγγισης με τα στοιχεία του ( φωτογραφεία, κωδικός ) και το barcode. Η κάρτα προσέγγισης ανά εργαζόμενο τυπώνεται ( από το λογιστικό γραφείο ή τον πελάτη του ) για πλαστικοποίηση μαζικά ή ανά πελάτη με δυνατότητα αποστολής μαζικού email στον κάθε εργαζόμενο.

Προσελεύσεις εργαζομένων από ρολόι παρουσίας μέσω import excel αρχείου

Με εισαγωγή των κινήσεων μέσω excel αρχείου που παράγει το κάθε ρολόι παρουσίας. Τα ρολόγια παρουσίας αποθηκεύουν offline κινήσεις προσελεύσεων και αποχωρήσεων.

Προσελεύσεις εργαζομένων με κάρτα παρουσίας barcode

Για τον κάθε πελάτη του λογιστικού γραφείου μπορούν να δημιουργηθούν βάρδιες κατά περίπτωση με δυνατότητα να εισαχθούν στον πίνακα απασχόλησης διάρκειες απασχόλησης ανά εργαζόμενο. Με απλό τρόπο επιλέγουμε βάρδια και διάρκεια και με enter μετακινούμαστε στην επόμενη ημέρα. Μπορούμε να επιλέξουμε την προβολή αναφοράς με τις βάρδιες του μήνα με ή χωρίς την διάρκεια απασχόλησης.
Οι κινήσεις καταγραφής των παρουσιών και απουσιών των εργαζομένων ενημερώνεται είτε πληκτρολογώντας ή αυτόματα ( ώρα εισόδου και ώρα εξόδου ) εφόσον ο χρήστης της πλατφόρμας έχει συνδέσει usb πιστόλι barcode στο χώρο προσέλευσης της επιχείρησης όπου το κόστος απόκτησης από οποιοδήποτε προμηθευτή ξεκινάει από 15€.
Οι κινήσεις καταγραφής των παρουσιών και απουσιών των εργαζομένων ενημερώνεται είτε πληκτρολογώντας ή αυτόματα ( ώρα εισόδου και ώρα εξόδου ) εφόσον ο χρήστης της πλατφόρμας έχει συνδέσει usb πιστόλι barcode στο χώρο προσέλευσης της επιχείρησης όπου το κόστος απόκτησης από οποιοδήποτε προμηθευτή ξεκινάει από 15€.
Επιλέγοντας το κουμπί ώρες απασχόλησης έχουμε ανάλυση της κάθε ημέρας της περιόδου επιλογής μας ανά εργαζόμενο σε διάρκεια απασχόλησης, κανονικές ώρες, υπερεργασία και υπερωριακή απασχόληση.

Ψηφιακή αρχειοθέτηση εγγράφων με συγχρονισμό με το dropbox

Για τον κάθε πελάτη του λογιστικού γραφείου υπάρχει δυνατότητα ψηφιακής αρχειοθέτησης εγγράφων απευθείας στο dropbox του πελάτη από την πλατφόρμα. Στην καρτέλα του πελάτη εισάγουμε τους κωδικούς που παρέχονται από το dropbox και πλέον δημιουργούμε όσες κατηγορίες ( που λειτουργούν ως φίλτρα ) αρχειοθέτησης θέλουμε με δυνατότητες αναζήτησης εντός της πλατφόρμας ενώ τα έγγραφα αποθηκεύονται αυτόματα στο drobox του πελάτη μας.

Προσβασιμότητα από παντού και εξαγωγή αρχείων

Χωρίς πρόσθετες χρεώσεις σε χρήστες και αριθμό πελατών το λογιστικό γραφείο παρέχει μία ακόμα δυνατότητα στους πελάτες του όπου με προσωπικούς κωδικούς έχουν προσβασιμότητα από παντού χωρίς πρόσθετες χρεώσεις σε χρήστες ή εγκαταστάσεις. Οι αναφορές που προκύπτουν από την πλατφόρμα εξάγονται σε αρχεία όπως excel, pdf, html, csv, txt για τυχόν πρόσθετη επεξεργασία.

Τo κόστος της ετήσιας συνδρομής ανέρχεται στα 150€ πλέον ΦΠΑ χωρίς πρόσθετες ή κρυφές χρεώσεις σε αριθμό χρηστών και πλήθος των πελατών σας.